Artikelen
Thema's
Types
Promoting patient-centered care
a qualitative study of facilitators and barriers in healthcare organizations with a reputation for improving the patient experience
Dichter is belangrijker dan hoger ...
In Healthcare It's The People That Shape The Customer Experience
Overleg kankerbehandeling: 3,8 minuten per patiënt
Amper 3,8 minuten per patiënt gemiddeld en nauwelijks aandacht voor zijn wensen, levensomstandigheden of draagkracht.
UZA-verpleegkundige krijgt internationale award
Saskia Verhulst (UZA Edegem) krijgt Daisy Award voor buitengewone zorg
Customer Orientation and Leadership in the Health Service Sector
The Role of Workplace Social Support
Measuring the experience of hospitality: Scale development and validation
De ervaring van gastvijheid
Benefits, characteristics, components, and examples of customer-oriented mission statements
Klantgerichte missieverklaringen
Antwaarpse matekes
Wat had die man in godsnaam misdaan om met 'mateke' te worden aangesproken door een onbekende?
Een stressvrij operatiekwartier voor kinderen?
VRT-programma 'Team Scheire' ontwerpt een virtuele beleving
Measures of Consumer Satisfaction in Social Welfare and Behavioral Health: A Systematic Review
Meten van klanttevredenheid in sociale dienstverlening
What's in a Name
‘Client’, ‘Patient’, ‘Customer’, ‘Consumer’, ‘Expert by Experience’, ‘Service User’—What's Next?
Two Faces of the Satisfaction Mirror
A Study of Work Environment, Job Satisfaction, and Customer Satisfaction in Dutch Municipalities
Gender Differences in the Customer Service Understanding of Frontline Employees
Impact van gender op interpretatie van goede klantenservice
Is ‘‘service with a smile’’ enough? Authenticity of positive displays during service encounters
De waarde van een glimlach
Frontline managers’ contribution to mission achievement
A study of how people management affects thoughtful care